Płatność online i dostawa zamówienia pod drzwi?

1. Umożliwiliśmy płatności online: Visa, Master Card, Blik lub szybkim przelewem. Możesz również płacić przy odbiorze zamówienia naszemu kierowcy: gotówką lub kartą (American Express, Diners Club, Visa, Master Card).
2. Dostawa zamówienia pod drzwi - zapłać online a w uwagach do zamówienia napisz instrukcję pozostawienia zamówienia pod drzwiami lub w inny miejscu. W ten sposób bez żadnego kontaktu z naszym kierowcą możesz odebrać zamówienie.

Jak samodzielnie odebrać zamówienie z restauracji?

1. Wybierz na stronie głównej opcję odbiór.
2. Złóż zamówienie i zapłać online. Przy odbiorze osobistym dostępna jest wyłącznie płatność online.
3. Zamówienie z odbiorem osobistym możesz również złożyć telefonicznie a my wyślemy Ci e-mail do płatności online.
4. Nie musisz wchodzić do restauracji, gdy będziesz pod lokalem poinformujemy personel, który wyniesie Ci zamówienie na zewnątrz.
5. Korzyści  - nie ponosisz kosztów dostawy, rabat w wysokości 2zł za każde 20zł wydane (dobre informacje: promocje w restauracjach i rabat za odbiór łączą się), minimum zamówienia 20zł.

Jakie środki prewencyjne stosujemy?

1. Restauracje utworzyły bezpieczne strefy wydawania zamówień.
2. Dowozimy wyłącznie autami przez co minimalizujemy ilość przypadkowych spotkań naszych kierowców z innymi ludźmi.
3. Nasi kierowcy zostali wyposażeni w rękawiczki jednorazowe, żele antybakteryjne, maski a terminale są regularnie dezynfekowane.

Jak długo będę czekał na zamówienie?

Zamówienie realizujemy zaraz po jego przyjęciu i staramy się by było dostarczone do godziny. W przypadku wydłużonego czasu dostawy nasi operatorzy będą informować na bieżąco.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy zależy od strefy dostawy – zobacz w której znajdujesz się strefie.

Czy mogę zamawiać telefonicznie?

Wszystkie zamówienia można składać telefonicznie, nasi doradcy przyjmują zamówienia w języku polskimangielskim.

Czy mogę zamawiać z każdej restauracji?

Jeśli twój adres znajduje się w granicach miasta Warszawy to możesz zamawiać z każdej restauracji dostępnej na naszej stronie. Poza granice Warszawy dostawy realizujemy według indywidualnych ustaleń.

Czy przy zamówieniu przez Internet muszę się rejestrować?

Zamawiając przez internet nie trzeba się rejestrować, można skorzystać z opcji „zamów bez logowania”.

Jakie korzyści daje mi opcja rejestracji?

Rejestrując się masz dostęp do historii zamówień, możesz w szybki sposób złożyć ponownie to samo zamówienie lub je zmodyfikować, masz możliwość zapamiętać swoje ulubione potrawy oraz ulubione restauracje.

Czy mogę płacić kartą?

Możesz zapłacić karą naszemu kierowcy przy odbiorze zamówienia ale również online.

Czy mogę złożyć zamówienie z wyprzedzeniem?

Każde zamówienie może być złożone z wyprzedzeniem nawet na kilka dni przed dostawą. Wystarczy wpisać w uwagach do zamówienia odpowiedni komentarz.

Jak mogę otrzymać fakturę?

Poproś o fakturę naszego doradcy lub zaznacz w odpowiednim formularzu. Faktury wysyłamy pocztą ale możemy ją również wysłać e-mailem.